Show simple item record

dc.contributor.authorSantoveña Casal, Sonia
dc.date.accessioned2012-10-16T12:56:29Z
dc.date.available2012-10-16T12:56:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/1686
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almería.es_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 26 Vol.10 (1), 1 de Abril de 2012es_ES
dc.subjectSynchronous communicationes_ES
dc.subjectElluminate Livees_ES
dc.subjectDistance learninges_ES
dc.subjectOnline tutoringes_ES
dc.subjectComunicación síncronaes_ES
dc.subjectEducación a distanciaes_ES
dc.subjectTutorización onlinees_ES
dc.titleTeaching-Learning process by synchronic communication tools: the Elluminate Live case.es_ES
dc.title.alternativeEl proceso de enseñanza-aprendizaje por herramientas sincrónicas. El caso de Elluminate Live.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?668es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1508


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record