• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • English 
      • español
      • English
    • Login
    View Item 
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012
    • View Item
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    La autoevaluación sumativa en la enseñanza superior: implicaciones de su inclusión en la nota final.

    Files
    Art_27_707.pdf (245.1Kb)
    Identifiers
    URI: http://hdl.handle.net/10835/1701
    ISSN: 1696-2095
    DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1528
    Services
    RISMendeley
    Share
    Stadistics
    View Usage Statistics
    Metadata
    Show full item record
    Author/s
    Tejeiro, Ricardo A.; Gómez Vallecillo, Jorge L.; Romero, Antonio F.; Pelegrina, Manuel; Wallace, Agustín; [et al.]
    Date
    2012
    Palabra/s clave
    Autoevaluación
    Educación
    Aprendizaje
    Universidad
    Psicología de la Educación
    Education
    Learning
    Self-assessment
    Educational Psychology
    University
    Collections
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 27 Vol.10 (2), 1 de Septiembre de 2012 [19]
    Contact Us
    Contact Us

    Browse

    All of riUALCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Of interest

    About the RepositoryCopyright FAQsSelf-archiving instructions

    Autoarchivo policies of publishers

    Indexed in

    Contact Us
    Contact Us