Show simple item record

dc.contributor.authorPanadero, Ernesto
dc.contributor.authorAlonso-Tapia, Jesús
dc.date.accessioned2013-10-31T09:47:40Z
dc.date.available2013-10-31T09:47:40Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2562
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 30 Vol. 11(2), 551-576es_ES
dc.subjectSelf-assessmentes_ES
dc.subjectSelf-regulationes_ES
dc.subjectFormative assessmentes_ES
dc.subjectRubricses_ES
dc.subjectScriptses_ES
dc.subjectAssessment criteriaes_ES
dc.subjectAutoevaluaciónes_ES
dc.subjectAutorregulaciónes_ES
dc.subjectEvaluación formativaes_ES
dc.subjectRúbricases_ES
dc.subjectGuiones de evaluaciónes_ES
dc.subjectCriterios de evaluaciónes_ES
dc.titleSelf-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students.es_ES
dc.title.alternativeAutoevaluación: connotaciones teóricas y prácticas. Cuándo ocurre, cómo se adquiere y qué hacer para potenciarla en nuestro alumnado.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?810es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.14204/ejrep.30.12200


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record