Show simple item record

dc.contributor.authorManrique Arribas, Juan C.
dc.contributor.authorVallés Rap, Cristina
dc.contributor.authorGea Fernández, Juan M.
dc.date.accessioned2014-10-28T10:17:51Z
dc.date.available2014-10-28T10:17:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2889
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.4, Mayo 2012es_ES
dc.subjectEvaluación formativaes_ES
dc.subjectEvaluación compartidaes_ES
dc.subjectEstudio de casoses_ES
dc.subjectMetodologías activases_ES
dc.subjectDocencia universitariaes_ES
dc.subjectCréditos ECTSes_ES
dc.subjectFormative assessmentes_ES
dc.subjectShared assessmentes_ES
dc.subjectCase studyes_ES
dc.subjectActive learninges_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.subjectECTS systemes_ES
dc.titleResultados generales de la puesta en práctica de 29 casos sobre el desarrollo de sistemas de evaluación formativa en docencia universitariaes_ES
dc.title.alternativeOverall results of the implementation of 29 cases on the development of formative assessment in higher educationes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/vista%20Manrique%20Arribas.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v4i1.483


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record