Show simple item record

dc.contributor.authorSantos Pastor, María L.
dc.contributor.authorCastejón Oliva, F.J.
dc.contributor.authorMartínez Muñoz, L.F.
dc.date.accessioned2014-10-28T10:18:05Z
dc.date.available2014-10-28T10:18:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2890
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.4, Mayo 2012es_ES
dc.subjectInnovación docentees_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectMetodología participativaes_ES
dc.subjectEvaluación formativaes_ES
dc.subjectDesarrollo profesionales_ES
dc.subjectTeaching innovationes_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.subjectParticipative methodologyes_ES
dc.subjectFormative assessmentes_ES
dc.subjectProfessional developmentes_ES
dc.titleLa innovación docente en evaluación formativa y metodología participativa: Un proyecto compartido a raíz de la implantación de los nuevos gradoses_ES
dc.title.alternativeEducational innovation in formative assessment and participatory methodology: following the introduction of new degreeses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/vista%20Santos%20Pastor.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v4i1.482


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record