Show simple item record

dc.contributor.authorPlaza del Pino, Isabel M.
dc.contributor.authorBosque Sendra, Juan M.
dc.contributor.authorCerezo González, Pilar
dc.contributor.authorOlmo Iruela, Monsalud del
dc.contributor.authorViseras Iborra, Cesar
dc.date.accessioned2014-10-28T10:18:20Z
dc.date.available2014-10-28T10:18:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2891
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.4, Mayo 2012es_ES
dc.subjectFormación de profesorado universitarioes_ES
dc.subjectMentorizaciónes_ES
dc.subjectEquipo docentees_ES
dc.subjectEvaluación para el aprendizajees_ES
dc.subjectInnovación docentees_ES
dc.subjectHigher education teacher traininges_ES
dc.subjectMentoringes_ES
dc.subjectTeaching teames_ES
dc.subjectAssessment for learninges_ES
dc.subjectTeaching innovationes_ES
dc.titleLa evaluación formativa y compartida como aspecto fundamental en la formación del profesorado novel universitario. Experiencia en las facultades de ciencias y farmacia de la Universidad de Granadaes_ES
dc.title.alternativeFormative and shared assessment as a key aspect in the training of novice university teacher. Field experience in the faculties of science and pharmacy at the University of Granadaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/vista%20Plaza%20del%20Pino.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v4i1.481


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record