Show simple item record

dc.contributor.authorFraile Aranda, Antonio
dc.date.accessioned2014-10-28T10:20:15Z
dc.date.available2014-10-28T10:20:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2894
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.4, Mayo 2012es_ES
dc.subjectEvaluación formativaes_ES
dc.subjectFormación del profesoradoes_ES
dc.subjectInterdisciplinariedades_ES
dc.subjectFormative assessmentes_ES
dc.subjectTeacher traininges_ES
dc.subjectInterdisciplinaryes_ES
dc.titleEvaluación formativa e interdisciplinariedad: análisis de dos asignaturas con el mismo sistema de evaluaciónes_ES
dc.title.alternativeFormative assessment and interdisciplinary: analysis of two subject matters with the same evaluation systemes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/vista%20Fraile%20Aranda.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v4i1.478


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record