Show simple item record

dc.contributor.authorCerda, Gamal
dc.contributor.authorPérez, Carlos
dc.contributor.authorOrtega-Ruiz, Rosario
dc.contributor.authorLleujo, Marianela
dc.contributor.authorSanhueza, Luisa
dc.date.accessioned2014-10-28T10:24:19Z
dc.date.available2014-10-28T10:24:19Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2909
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.3, Mayo 2011es_ES
dc.subjectMatemática iniciales_ES
dc.subjectEducación preescolares_ES
dc.subjectPrograma de intervenciónes_ES
dc.subjectGéneroes_ES
dc.subjectImpactoes_ES
dc.subjectEarly mathematicses_ES
dc.subjectPreschool educationes_ES
dc.subjectIntervention programes_ES
dc.subjectGenderes_ES
dc.subjectImpactes_ES
dc.titleFortalecimiento de competencias matemáticas tempranas en preescolares, un estudio chilenoes_ES
dc.title.alternativeStrengthening early math skills in preschoolers, a Chilean studyes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/23-39.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v3i1.550


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record