Show simple item record

dc.contributor.authorComellas, María J.
dc.date.accessioned2014-10-28T10:37:54Z
dc.date.available2014-10-28T10:37:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn2171-2085
dc.identifier.issn1989-709X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2914
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourcePsychology, Society and Education. Número 1, Vol.2, Mayo 2010es_ES
dc.subjectPprevention of violencees_ES
dc.subjectTeacher participationes_ES
dc.subjectGroupes_ES
dc.subjectSociogrames_ES
dc.subjectRelational vulnerabilityes_ES
dc.subjectGroup belonginges_ES
dc.subjectPrevención violenciaes_ES
dc.subjectParticipación profesoradoes_ES
dc.subjectGrupoes_ES
dc.subjectSociogramaes_ES
dc.subjectVulnerabilidad relacionales_ES
dc.subjectPertenencia grupales_ES
dc.titleThe role of teachers in the prevention of violence of education centreses_ES
dc.title.alternativeEl papel del profesorado en la prevención de la violencia en los centros educativoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.psye.org/articulos/Comellas.pdfes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/psye.v2i1.434


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record