Show simple item record

dc.contributor.authorBadia, Antoni
dc.contributor.authorMeneses, Julio
dc.contributor.authorSigalés, Carles
dc.date.accessioned2014-10-30T07:36:48Z
dc.date.available2014-10-30T07:36:48Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3011
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 31 Vol.11 (3), 1 de Diciembre de 2013es_ES
dc.subjectEducational use of technologyes_ES
dc.subjectInformation and communication technologies (ICT)es_ES
dc.subjectEducational innovation and ICTes_ES
dc.subjectTechnology-rich classroomses_ES
dc.subjectICT and teacheres_ES
dc.subjectUso educativo de la tecnología, tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)es_ES
dc.subjectInnovación escolar y TIC,es_ES
dc.subjectClases altamente dotadas de tecnologíaes_ES
dc.subjectProfesor y TICes_ES
dc.titleTeachers’ perceptions of factors affecting the educational use of ICT in technology-rich classroomses_ES
dc.title.alternativePercepción de los docentes sobre los factores que afectan el uso educativo de las tic en el aula equipada de tecnologíaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?845es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13053


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record