• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • English 
      • español
      • English
    • Login
    View Item 
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Odisea : Revista de Estudios Ingleses
    • Odisea : Revista de Estudios Ingleses. Número 14, Enero-Diciembre 2013
    • View Item
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Odisea : Revista de Estudios Ingleses
    • Odisea : Revista de Estudios Ingleses. Número 14, Enero-Diciembre 2013
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Should fl teachers stop young learners’ initiations?

    Files
    Odisea14_Velasco.pdf (265.0Kb)
    Identifiers
    URI: http://hdl.handle.net/10835/3052
    ISSN: 1578-3820
    DOI: http://dx.doi.org/10.25115/odisea.v0i14.264
    Services
    RISMendeley
    Share
    Stadistics
    View Usage Statistics
    Metadata
    Show full item record
    Author/s
    Velasco Moreno, María Isabel
    Date
    2013
    Palabra/s clave
    Classroom interaction
    learner initiation turns
    learning opportunities
    discourse analysis
    FL classes
    Interacción en clase
    turnos iniciadores del alumnado
    oportunidades
    análisis del discurso
    clases de lengua extranjera
    Collections
    • Odisea : Revista de Estudios Ingleses. Número 14, Enero-Diciembre 2013 [14]

    Browse

    All of riUALCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Of interest

    About the RepositoryCopyright FAQsSelf-archiving instructions

    Autoarchivo policies of publishers

    Indexed in

    Contact Us
    Contact Us