Show simple item record

dc.contributor.authorLamb, Richard
dc.contributor.authorAnnetta, Leonard
dc.contributor.authorVallet, David
dc.date.accessioned2015-12-10T09:31:25Z
dc.date.available2015-12-10T09:31:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3802
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 36 Vol.13 (2), 1 de Septiembre de 2015es_ES
dc.subjectLateral thinkinges_ES
dc.subjectCognitiones_ES
dc.subjectScience educationes_ES
dc.subjectEducational neuropsychologyes_ES
dc.subjectPensamiento laterales_ES
dc.subjectCogniciónes_ES
dc.subjectEnseñanza de la cienciaes_ES
dc.subjectNeuropsicología educativaes_ES
dc.titleThe interface of creativity, fluency, lateral thinking and technology while designing serious educational games in a science classroomes_ES
dc.title.alternativeLa interrelación de la creatividad, fluidez, pensamiento lateral y tecnología a la hora de diseñar juegos educativos serios en un aula de ciencias naturaleses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/index.phpes_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.14204/ejrep.36.14110


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record