Show simple item record

dc.contributor.authorFuente Arias, Jesús de la
dc.contributor.authorLópez, Mireia
dc.contributor.authorZapata Sevillano, Lucía
dc.contributor.authorMartínez Vicente, José Manuel
dc.contributor.authorVera, Manuel Mariano
dc.contributor.authorSalinas, Giulliana
dc.contributor.authorSalvatore, Fadda
dc.date.accessioned2015-12-16T08:09:20Z
dc.date.available2015-12-16T08:09:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3839
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 34 Vol.12 (3) 1 de Diciembre de 2014es_ES
dc.subjectEstrés académicoes_ES
dc.subjectModeloes_ES
dc.subjectAuto-ayudaes_ES
dc.subjectAfrontamientoes_ES
dc.subjectInnovaciónes_ES
dc.subjectE-utilidades_ES
dc.subjectAcademic stresses_ES
dc.subjectModeles_ES
dc.subjectSelf-helpes_ES
dc.subjectCopinges_ES
dc.subjectInnovationes_ES
dc.subjectE-utilitaes_ES
dc.titleCompetency to study and learn in stressfull contexts: fundamentals of the e-coping with academic stress utilityes_ES
dc.title.alternativeCompetencia para estudiar y aprender en contextos estresantes: fundamentos de la utilidad e-afrontamiento del estrés académicoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14034


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record