Show simple item record

dc.contributor.authorMateos, Mar
dc.contributor.authorSolé, Isabel
dc.contributor.authorMartín, Elena
dc.contributor.authorCastells, Núria
dc.contributor.authorCuevas, Isabel
dc.contributor.authorGonzalez Lamas, Jara
dc.date.accessioned2017-05-05T06:37:10Z
dc.date.available2017-05-05T06:37:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/4753
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 39 Vol.14 (2), 1 de Septiembre de 2016es_ES
dc.subjectBelief profileses_ES
dc.subjectEpistemilogical beliefses_ES
dc.subjectMultiple text comprehensiones_ES
dc.subjectReading beliefses_ES
dc.subjectUniversity studentses_ES
dc.subjectPerfiles de creenciases_ES
dc.subjectCreencias epistemológicases_ES
dc.subjectComprensión a partir de múltiples textoses_ES
dc.subjectCreencias sobre la lecturaes_ES
dc.subjectEstudiantes universitarioses_ES
dc.titleEpistemological and reading beliefs profiles and their role in multiple text comprehensiones_ES
dc.title.alternativePerfiles de creencias epistemológicas sobre la lectura y su papel en la comprensión de textos múltipleses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?1041es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15058


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional