Show simple item record

dc.contributor.authorAldama, Carlos de
dc.contributor.authorPozo, Juan Ignacio
dc.date.accessioned2017-05-05T06:37:54Z
dc.date.available2017-05-05T06:37:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/4754
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 39 Vol.14 (2), 1 de Septiembre de 2016es_ES
dc.subjectEducational beliefses_ES
dc.subjectPedagogical practiceses_ES
dc.subjectTeacher ICT usees_ES
dc.subjectTechnology integrationes_ES
dc.subjectCreencias educativases_ES
dc.subjectPrácticas pedagógicases_ES
dc.subjectUso de las TICes_ES
dc.subjectIntegración tecnológicaes_ES
dc.titleHow are ICT used in the classroom?. A study of teachers’ beliefs and useses_ES
dc.title.alternativeCómo se utilizan las TIC en el aula?. Un estudio sobre las creencias y los usoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?1045es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15062


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional