Show simple item record

dc.contributor.authorEndepohls-Ulpe, Martina
dc.date.accessioned2017-05-12T09:49:44Z
dc.date.available2017-05-12T09:49:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/4824
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 41 Vol.15 (1), 1 de Abril de 2017es_ES
dc.subjectGifted educationes_ES
dc.subjectTeacherses_ES
dc.subjectTeachers’ attitudeses_ES
dc.subjectEnrichmentes_ES
dc.subjectAccelerationes_ES
dc.subjectInternal differentiationes_ES
dc.subjectEducación para dotadoses_ES
dc.subjectMaestroses_ES
dc.subjectActitudes de los maestroses_ES
dc.subjectEnriquecimientoes_ES
dc.subjectAceleraciónes_ES
dc.subjectDiferenciación internaes_ES
dc.titleAcceleration, enrichment, or internal differentiation–consequences of measures to promote gifted students anticipated by german secondary school teacherses_ES
dc.title.alternativeAceleración, enriquecimiento, o diferenciación interna: consecuencias previstas por profesores alemanes de secundaria a causa de las medidas empleadas para la promoción de estudiantes dotadoses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?1112es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.41.15173


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional