Show simple item record

dc.contributor.authorDomènech-Casal, Jordi
dc.date.accessioned2018-02-07T08:01:23Z
dc.date.available2018-02-07T08:01:23Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1988-7701
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/5511
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFormación continuaes_ES
dc.subjectGestión del conocimientoes_ES
dc.subjectDesarrollo profesionales_ES
dc.subjectInvestigación-acciónes_ES
dc.subjectRevistas de didácticaes_ES
dc.subjectContinuous Traininges_ES
dc.subjectKnowledge Managementes_ES
dc.subjectProfesional Developmentes_ES
dc.subjectAction-Researches_ES
dc.subjectPedagogy Journalses_ES
dc.titlePercepciones de profesorado de secundaria sobre las publicaciones de didáctica. Experiencias en la formación continuaes_ES
dc.title.alternativePerceptions of Secondary Education teachers about pedagogy publications. Experiences in in-service teacher traininges_ES
dc.typeArticlees_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ecp.v9i19.1001


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional