Show simple item record

dc.contributor.authorMundia, Lawrence
dc.contributor.authorShahrill, Masitah
dc.date.accessioned2018-06-04T09:20:04Z
dc.date.available2018-06-04T09:20:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/5942
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEmotiones_ES
dc.subjectAvoidancees_ES
dc.subjectDistractiones_ES
dc.subjectSocial diversiones_ES
dc.subjectHelp-seeking sourceses_ES
dc.subjectEmociónes_ES
dc.subjectEvasiónes_ES
dc.subjectDistracciónes_ES
dc.subjectdesviación sociales_ES
dc.subjectBuscar ayudaes_ES
dc.titleThe impact of coping and help-seeking on university students’ academic achievementses_ES
dc.title.alternativeEl impacto del afrontamiento y la búsqueda de ayuda en los logros académicos de los estudiantes universitarioses_ES
dc.typeArticlees_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v16i44.1940


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional