Show simple item record

dc.contributor.authorKahraman, Nurcan
dc.date.accessioned2018-06-04T09:21:02Z
dc.date.available2018-06-04T09:21:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/5944
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMultiple goalses_ES
dc.subjectSelf-efficacyes_ES
dc.subjectTask valuees_ES
dc.subjectCoping strategiees_ES
dc.subjectScience educationes_ES
dc.subjectMetas multipleses_ES
dc.subjectAuto-eficaciaes_ES
dc.subjectValor de la tareaes_ES
dc.subjectEstrategias de afrontamientoes_ES
dc.subjectEducación científicaes_ES
dc.titleEffects of achievement goals on students´ motivational beliefs and coping strategies: a multiple goals perspectivees_ES
dc.title.alternativeEfectos de las metas de logro en las creencias motivacionales y las estrategias de afrontamiento de los estudiantes: una perspectiva de múltiples objetivoses_ES
dc.typeArticlees_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v16i44.1936


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional