• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • English 
      • español
      • English
    • Login
    View Item 
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007
    • View Item
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Assessment for learning: Social Science teachers' ideas on assessment of casual understanding.

    Files
    Art_13_190.pdf (243.0Kb)
    Identifiers
    URI: http://hdl.handle.net/10835/606
    ISSN: 1696-2095
    DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1245
    Services
    RISMendeley
    Share
    Stadistics
    View Usage Statistics
    Metadata
    Show full item record
    Author/s
    Alonso Tapia, Jesús; Asensio, Fermín; López Navas, I.; Carriedo López, Nuria; Rycheck, R.
    Date
    2007
    Palabra/s clave
    Casual understanding assessment
    Assessment on social sciences
    Knowledge assessment
    Teachers' thinking
    Evaluación del entendimiento causal
    Evaluación en las ciencias sociales
    Evaluación de los conocimientos
    Pensamiento de los profesores
    Collections
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007 [17]

    Related items

    Showing items related by title, author, creator and subject.

    • Evaluación formativa y compartida en la universidad: clarificación de conceptos y propuestas de intervención desde la red interuniversitaria de evaluación formativa 

      López Pastor, Víctor M. (2012)
    • Evaluación formativa y compartida en la universidad: clarificación de conceptos y propuestas de intervención desde la red interuniversitaria de evaluación formativa 

      López Pastor, Víctor M. (2012)
    • Self-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students. 

      Panadero, Ernesto; Alonso-Tapia, Jesús (2013)

    Browse

    All of riUALCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Of interest

    About the RepositoryCopyright FAQsSelf-archiving instructions

    Autoarchivo policies of publishers

    Indexed in

    Contact Us
    Contact Us