Show simple item record

dc.contributor.authorFuente Arias, Jesús de la
dc.contributor.authorCano, Francisco
dc.contributor.authorJusticia Justicia, Fernando
dc.contributor.authorPichardo Martínez, María C.
dc.contributor.authorGarcía Berbén, Ana Belén
dc.contributor.authorMartínez Vicente, José Manuel
dc.contributor.authorSander, Paul
dc.date.accessioned2012-01-09T16:59:27Z
dc.date.available2012-01-09T16:59:27Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/615
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007es_ES
dc.subjectInterventiones_ES
dc.subjectImprovement of regulated teachinges_ES
dc.subjectImprovement of self-regulated learninges_ES
dc.subjectICTes_ES
dc.subjectDEDEPRO Modeles_ES
dc.subjectIntervenciónes_ES
dc.subjectMejora de la autorregulación en el aprendizajees_ES
dc.subjectTICses_ES
dc.subjectModelo DIDEPROes_ES
dc.titleEffects of Using Online Tools in Improving Regulation of the Teaching-Learning Process: TLPA tm & PLEYADE tmes_ES
dc.title.alternativeEfectos de la utilización de herramientas on-line en la mejora de la regulación del proceso enseñanza-aprendizaje: DIMEPEA y PLÉYADE.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?208es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1252


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record