Show simple item record

dc.contributor.authorMillán Maciá, Irene
dc.date.accessioned2018-10-31T12:17:33Z
dc.date.available2018-10-31T12:17:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2174-1611
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/6165
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectEnglish as a Foreign Languagees_ES
dc.subjectL1es_ES
dc.subjectMultilingualismes_ES
dc.subjectCode-switchinges_ES
dc.subjectNESTses_ES
dc.subjectNon-NESTses_ES
dc.subjectTeachers’ perspectiveses_ES
dc.subjectInglés como lengua extranjeraes_ES
dc.subjectLengua maternaes_ES
dc.subjectMultilingüismoes_ES
dc.subjectCambio de códigoes_ES
dc.subjectProfesores nativos de ingléses_ES
dc.subjectProfesores no nativos de ingléses_ES
dc.subjectPerspectivas de los profesoreses_ES
dc.titleThe L1 in EFL linstruction, a beneficial resource or a life vest?: perspectives of a bilingual nest and a non-nestes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/odisea.v0i18.559


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional