Show simple item record

dc.contributor.authorRochera Villach, María José
dc.contributor.authorNaranjo Llanos, Mila
dc.date.accessioned2012-01-09T17:45:43Z
dc.date.available2012-01-09T17:45:43Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/617
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 13 Vol.5 (3), 3 de Diciembre de 2007es_ES
dc.subjectSelf-regulationes_ES
dc.subjectTeacher supportes_ES
dc.subjectClassroom assessmentes_ES
dc.subjectPedagogical dimension of assessmentes_ES
dc.subjectJoint activityes_ES
dc.titleFostering self-regulated learning in an assessment situation.es_ES
dc.title.alternativeAyudar a autorregular el aprendizaje en una situación de evaluación.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?147es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1239


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record