Show simple item record

dc.contributor.authorFernández, Norma
dc.contributor.authorAlvarado, Mónica
dc.contributor.authorMartínez, Carla
dc.date.accessioned2019-01-23T12:19:29Z
dc.date.available2019-01-23T12:19:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn2171-9624
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/6323
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAlfabetizaciónes_ES
dc.subjectPreescolares_ES
dc.subjectDidácticaes_ES
dc.subjectDocenciaes_ES
dc.subjectBilingüismoes_ES
dc.subjectLiteracyes_ES
dc.subjectPreschooles_ES
dc.subjectDidactices_ES
dc.subjectTeachinges_ES
dc.subjectBilingualismes_ES
dc.titleLa intervención didáctica para promover la alfabetización inicial de dos niños no nativo hablantes de español, un estudio de caso1es_ES
dc.title.alternativeDidactic Intervention to Promote Initial Literacy Stage of Two NonNative Spanish Children - A Study Casees_ES
dc.typeArticlees_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.15645/Alabe2019.19.8


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional