Show simple item record

dc.contributor.advisorGálvez Rodríguez, María del M.es_ES
dc.contributor.authorMolina Martín, Eva M.
dc.date.accessioned2019-03-26T07:42:51Z
dc.date.available2019-03-26T07:42:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/6602
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectRedes socialeses_ES
dc.subjectPrincipios dialógicoses_ES
dc.subjectEstrategia de comunicaciónes_ES
dc.subjectBanca éticaes_ES
dc.subjectDialogic principleses_ES
dc.subjectCommunication strategyes_ES
dc.subjectBanking sectores_ES
dc.titleAplicación de los principios dialógicos en las redes sociales como estrategia de comunicación en el sector de banca éticaes_ES
dc.title.alternativeApplication of dialogic principles in social media as a communication strategy in the ethical banking sectores_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional