Show simple item record

dc.contributor.advisorFlores Cubos, Pilares_ES
dc.contributor.advisorCánovas López, Rosaes_ES
dc.contributor.authorEspinar Aranda, Lucía
dc.date.accessioned2019-06-04T11:27:53Z
dc.date.available2019-06-04T11:27:53Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/6830
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFunciones ejecutivases_ES
dc.subjectTratamiento neuropsicológicoes_ES
dc.subjectDificultades del aprendizajees_ES
dc.subjectAtenciónes_ES
dc.subjectControl inhibitorioes_ES
dc.subjectExecutive functionses_ES
dc.subjectNeuropsychological interventiones_ES
dc.subjectLearning disabilitieses_ES
dc.subjectAttentiones_ES
dc.subjectInhibitory controles_ES
dc.titleEvaluación de las funciones ejecutivas en niños con dificultades del aprendizaje tras un año de intervención neuropsicológicaes_ES
dc.title.alternativeAssessment of executive functions in children with learning disabilities after a year of neuropsychological treatmentes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional