español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Grado Universidad de Almería
Grado en Psicología. Curso 2017-2018
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Grado Universidad de Almería
Grado en Psicología. Curso 2017-2018
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Técnica de potenciales evocados en el trastorno de la dislexia
Files
19684_TFG_Valdivia Aranega, Pablo.pdf (749.8Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/6846
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Valdivia Aranega, Pablo J.
Advisor/s
Carmona Lorente, Isabel M.
Date
2018
Palabra/s clave
Dislexia
Potenciales evocados
Conciencia fonológica
Potenciales visuales
Potenciales auditivos
Amplitud
Latencia
Areas
Regiones
Dyslexia
Evoked potentials
Phonological awareness
Visual potentials
Auditory potentials
Amplitude
Latency
Areas
Regions
Collections
Grado en Psicología. Curso 2017-2018
[24]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in