Show simple item record

dc.contributor.authorBellamy, Al
dc.contributor.authorGore, David
dc.contributor.authorSturgis, Judy
dc.date.accessioned2012-01-12T18:55:34Z
dc.date.available2012-01-12T18:55:34Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/696
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 6 Vol.3 (2), 1 de Septiembre de 2005es_ES
dc.subjectEmotional intelligencees_ES
dc.subjectLocus of controles_ES
dc.subjectSelf-efficacyes_ES
dc.subjectGenderes_ES
dc.subjectInteligencia emocionales_ES
dc.subjectLocus de controles_ES
dc.subjectAuto-eficaciaes_ES
dc.subjectGéneroes_ES
dc.titleExamining the Relevance of Emotional Intelligence Within Educational Programs for the Gifted and Talentedes_ES
dc.title.alternativeUna exploración de la relevancia de la Inteligencia Emocional en los programas educativos para los estudiantes de alta capacidades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?68es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v3i6.1162


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record