Mostrar el registro sencillo del ítem
Structural and semiotic diversity in the didactic transition from the natural-number domain to the integers: a study of understanding in the field of additive relativity
dc.contributor.author | González Marí, José L. | |
dc.contributor.author | Rico Romero, Luis | |
dc.contributor.author | Gallardo, Jesús | |
dc.date.accessioned | 2012-01-13T10:58:33Z | |
dc.date.available | 2012-01-13T10:58:33Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1696-2095 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10835/711 | |
dc.language.iso | en | es_ES |
dc.publisher | Universidad de Almería | es_ES |
dc.source | Electronic Journal of Research in Educational Psychology, Nº 17, vol. 7(1) | es_ES |
dc.subject | Integers | es_ES |
dc.subject | Directed numbers | es_ES |
dc.subject | Additive conceptual field | es_ES |
dc.subject | Numerical thinking | es_ES |
dc.subject | Understanding arithmetic | es_ES |
dc.subject | Enteros | es_ES |
dc.subject | Números dirigidos | es_ES |
dc.subject | Campo conceptual aditivo | es_ES |
dc.subject | Pensamiento numérico | es_ES |
dc.subject | Comprensión de la artimética | es_ES |
dc.title | Structural and semiotic diversity in the didactic transition from the natural-number domain to the integers: a study of understanding in the field of additive relativity | es_ES |
dc.title.alternative | Diversidad estructural y semiótica en el proceso didáctico de ampliación de los naturales a los enteros: un estudio sobre comprensión en el campo de la relatividad aditiva | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es_ES |
dc.relation.publisherversion | http://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?312 | es_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1348 |