Show simple item record

dc.contributor.authorCano, Maribel
dc.contributor.authorCastelló, Montserrat
dc.contributor.authorLeitão, Selma
dc.date.accessioned2020-01-20T12:00:56Z
dc.date.available2020-01-20T12:00:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/7667
dc.language.isoeses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectDebate orales_ES
dc.subjectConstrucción del conocimientoes_ES
dc.subjectEstrategias argumentativases_ES
dc.subjectPatrones de interacciónes_ES
dc.subjectEducación superiores_ES
dc.subjectOral debatees_ES
dc.subjectKnowledge constructiones_ES
dc.subjectArgumentative strategieses_ES
dc.subjectInteraction patternses_ES
dc.subjectHigher educationes_ES
dc.titleEl impacto de los objetivos de aprendizaje en el discurso argumentativo: estrategias, secuencias y patrones de interacciónes_ES
dc.title.alternativeThe impact of learning objectives in argumentative discourse: strategies, sequences and interaction patternses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i48.2260


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional