Show simple item record

dc.contributor.authorTrianes Torres, María Victoria
dc.contributor.authorCardelle-Elawar, María
dc.contributor.authorBlanca Mena, Mª José
dc.contributor.authorMuñoz Sánchez, Ángela M.
dc.date.accessioned2012-01-17T15:58:26Z
dc.date.available2012-01-17T15:58:26Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/767
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 02 Vol.1 (2), 1 de Octubre de 2003es_ES
dc.subjectSelf-reported social competencees_ES
dc.subjectPreadolescentses_ES
dc.subjectGenderes_ES
dc.subjectSocial contextes_ES
dc.subjectCompetencia social autoinformadaes_ES
dc.subjectPreadolescenteses_ES
dc.subjectGéneroes_ES
dc.subjectContexto sociales_ES
dc.titleSocial background, gender and self-reported social competence in 11-and 12 -year-old andalusian children.es_ES
dc.title.alternativeContexto social, género y competencia social autoevaluada en alumnos andaluces de 11-12 años.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?25es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.2.109


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record