Show simple item record

dc.contributor.authorChen, I-Jung
dc.contributor.authorChang, Chi-Cheng
dc.date.accessioned2012-01-18T11:11:42Z
dc.date.available2012-01-18T11:11:42Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/785
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology, Nº 18, Vol. 7 (2)es_ES
dc.subjectCognitive loades_ES
dc.subjectCognitive load subject rating scalees_ES
dc.subjectForeign language anxietyes_ES
dc.subjectForeign language classroom anxiety scalees_ES
dc.subjectListening comprehensiones_ES
dc.subjectCarga cognitivaes_ES
dc.subjectAnsiedad hacia el idioma extranjeroes_ES
dc.subjectComprensión orales_ES
dc.titleCognitive Load Theory: An Empirical Study of Anxiety and Task Performance in Language Learninges_ES
dc.title.alternativeTeoría de Carga Cognitiva: un estudio empírico sobre ansiedad y la ejecución de tareas en el aprendizaje de idiomases_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?348es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i18.1369


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record