Show simple item record

dc.contributor.advisorRuíz-Rico Ruíz, Gerardo Josées_ES
dc.contributor.authorGarrido García, Carles
dc.date.accessioned2020-05-13T07:40:56Z
dc.date.available2020-05-13T07:40:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/8202
dc.language.isoeses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectTrabajo Fin de Máster de la Universidad de Almeríaes_ES
dc.subjectCondición física en Educación Secundariaes_ES
dc.subjectInnovación educativaes_ES
dc.titleValoración de las baterías de evaluación de condición física en educación secundaria: propuesta de intervención: análisis crítico y propuesta fundamentada para la mejora de los procesos de enseñanza y aprendizaje e innovación educativa en el aulaes_ES
dc.title.alternativeAssesment of batery tests for the evaluation of physical fitness in secondary education: an intervention proposal: critical analysis and a well-founded proposal for the improvement of teaching and learning processes and educational innovation in the classroomes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional