Show simple item record

dc.contributor.authorArredondo Damián, Jesús J.
dc.contributor.authorNorzagaray Benítez, Claudia C.
dc.date.accessioned2012-01-27T10:45:37Z
dc.date.available2012-01-27T10:45:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/836
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology, Nº 19, Vol. 7(3)es_ES
dc.subjectAplicación de instrumentoses_ES
dc.subjectPlan de estudioses_ES
dc.subjectCompetenciases_ES
dc.subjectEscenarios de prácticaes_ES
dc.subjectPráctica supervisadaes_ES
dc.subjectApplication of toolses_ES
dc.subjectCurriculumes_ES
dc.subjectSkillses_ES
dc.subjectPractice scenarioses_ES
dc.subjectSupervised practicees_ES
dc.titleEvaluación del laboratorio de orientación educativa como escenario de práctica en un modelo curricular basado en competenciases_ES
dc.title.alternativeAssessment of an Educational Guidance Laboratory as a practical setting within a curriculum model based on competencieses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?317es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1355


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record