Show simple item record

dc.contributor.authorDejonckheere, Peter J.
dc.contributor.authorVan de Keere, Kristof
dc.contributor.authorTallir, Isabel
dc.date.accessioned2012-01-31T12:40:58Z
dc.date.available2012-01-31T12:40:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/857
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 23 Vol.9 (1), 1 de Abril de 2011es_ES
dc.subjectScientific reasoninges_ES
dc.subjectProblem solvinges_ES
dc.subjectPrimary sciencees_ES
dc.subjectImpulsivinesses_ES
dc.subjectRazonamiento científicoes_ES
dc.subjectSolución de problemases_ES
dc.subjectCiencias primariases_ES
dc.subjectImpulsividades_ES
dc.titleAre fourth and fifth grade children better scientists through metacognitive learning?es_ES
dc.title.alternative¿Son mejores científicos los alumnos de cuarto y quinto de Primaria a través del aprendizaje metacognitivo?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?548es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1431


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record