• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • English 
      • español
      • English
    • Login
    View Item 
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 19 Vol.7 (3), 5 de Diciembre de 2009
    • View Item
    •   riUAL Home
    • Revistas Universidad de Almería
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 19 Vol.7 (3), 5 de Diciembre de 2009
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

    Files
    Art_19_369.pdf (347.1Kb)
    Identifiers
    URI: http://hdl.handle.net/10835/861
    ISSN: 1696-2095
    DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
    Services
    RISMendeley
    Share
    Stadistics
    View Usage Statistics
    Metadata
    Show full item record
    Author/s
    Blanco Hernández, Sahara María
    Date
    2009
    Palabra/s clave
    Diseño de tareas
    Proceso de enseñanza-aprendizaje
    Enseñanza no presencial
    Designing tasks
    Teaching-learning process
    No presential teaching
    Collections
    • Electronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 19 Vol.7 (3), 5 de Diciembre de 2009 [21]

    Browse

    All of riUALCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Of interest

    About the RepositoryCopyright FAQsSelf-archiving instructions

    Autoarchivo policies of publishers

    Indexed in

    Contact Us
    Contact Us