Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorJiménez-Liso, María Rut
dc.contributor.authorDe Manuel Torres, Esteban
dc.contributor.authorGonzález García, Francisco
dc.contributor.authorSalinas López, Francisco
dc.date.accessioned2020-10-19T06:05:01Z
dc.date.available2020-10-19T06:05:01Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.issn2174-6486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/8687
dc.description.abstractThe broadcast on TV of some commercials where the value of the pH in the advertised products was presented as beneficial, prompted us to study them to analyse the ideas related with the acids and bases that they have. Here, we also seek possible coincidences with the ideas that students sustain. We also present a sequence of classroom activities to use commercials to work the concepts of pH and neutralization therein involved.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPhes_ES
dc.subjectActividades en el aulaes_ES
dc.subjectIdeas publicitariases_ES
dc.subjectEnseñanza de las Cienciases_ES
dc.titleLa utilización del concepto del ph en la publicidad y su relación con las ideas que manejan los alumnos: aplicaciones en el aulaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional