• español
  • English
  • Login
      • español
      • English
    • English 
      • español
      • English
    • Login
    View Item 
    •   riUAL Home
    • Repositorio de Proyectos Obligatorio Acceso Abierto
    • Proyecto PSI2016-79437-R
    • Congresos Proyecto PSI2016-79437-R
    • View Item
    •   riUAL Home
    • Repositorio de Proyectos Obligatorio Acceso Abierto
    • Proyecto PSI2016-79437-R
    • Congresos Proyecto PSI2016-79437-R
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    CAPACIDAD DE APRENDIZAJE SECUENCIAL IMPLÍCITO EN NIÑOS OYENTES Y EN NIÑOS SORDOS CON Y SIN IMPLANTE COCLEAR

    Files
    Certificado (1.036Mb)
    Poster (941.7Kb)
    Identifiers
    URI: http://hdl.handle.net/10835/8706
    Services
    RISMendeley
    Share
    Stadistics
    View Usage Statistics
    Metadata
    Show full item record
    Author/s
    Daza González, María Teresa; Phillips-Silver, Jessica; Gioiosa Maurno, Nahuel; Ruiz Castañeda, Pamela; Fernández García, Laura
    Date
    2019-03-07
    Palabra/s clave
    Neuropsicología
    Collections
    • Congresos Proyecto PSI2016-79437-R [4]

    Browse

    All of riUALCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Login

    Statistics

    View Usage Statistics

    Of interest

    About the RepositoryCopyright FAQsSelf-archiving instructions

    Autoarchivo policies of publishers

    Indexed in

    Contact Us
    Contact Us