Show simple item record

dc.contributor.authorStampoltzis, Aglaia
dc.contributor.authorAntonopoulou, Ekaterini
dc.contributor.authorZenakou, Elena
dc.contributor.authorKouvava, Sofia
dc.date.accessioned2012-02-02T19:47:47Z
dc.date.available2012-02-02T19:47:47Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/889
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 21 Vol.8 (2), 1 de Septiembre de 2010es_ES
dc.subjectDyslexiaes_ES
dc.subjectGreek studentses_ES
dc.subjectLearning sensory modalitieses_ES
dc.subjectLearning stylees_ES
dc.subjectDislexiaes_ES
dc.subjectModalidades de aprendizaje sensoriales_ES
dc.subjectAlumnadoes_ES
dc.subjectEstilos de aprendizajees_ES
dc.titleLearning sensory modalities and educational characteristics of greek dyslexic and non-dyslexic university students.es_ES
dc.title.alternativeModalidades sensoriales de aprendizaje y características educativas de alumnos universitarios griegos disléxicos y no disléxicos.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?419es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i21.1383


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record