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dc.contributor.authorSánchez Pérez, Manuel 
dc.date.accessioned2024-01-08T15:32:30Z
dc.date.available2024-01-08T15:32:30Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationSánchez Pérez, M. (1996). El liderazgo en el canal de la comercialización: un proceso para la gestión de las relaciones internas del canal. Esic market, (94), 45-61.es_ES
dc.identifier.issn0212-1867
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/14978
dc.description.abstractThis paper aims to analyse one of the most characteristic problems of the marketing channel and, in particular, of its management, which is the exercise of leadership. The starting point must be to understand the need for the channel to be managed, otherwise the channel's competitive capacity is doomed to disappear. The marketing channel itself constitutes a whole organisation in competition with other channels and therefore requires effective management.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherEsic Editoriales_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCanales de comercializaciónes_ES
dc.subjectInterorganizational leadershipes_ES
dc.subjectMarketing channelses_ES
dc.subjectChannel managementes_ES
dc.titleEl liderazgo en el canal de la comercialización: un proceso para la gestión de las relaciones internas del canales_ES
dc.title.alternativeChannel marketing leadership: a process for managing internal channel relationshipses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


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