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dc.contributor.authorSánchez Pérez, Manuel 
dc.date.accessioned2024-01-16T13:56:23Z
dc.date.available2024-01-16T13:56:23Z
dc.date.issued1996
dc.identifier.citationSánchez Pérez, M. (1996). La dependencia en el canal de comercialización: Una jerarquización de sus componentes. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 5(2), 107-118.es_ES
dc.identifier.issn1019-6838
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/15197
dc.description.abstractThis paper is focused on the analysis of dependence between organizations within marketing channels. From a broad view, the marketing channel is a social system where a set of behavioural interactions takes place giving rise to a complex atmosphere. Dependence is a process of major importance within interorganizational relations in marketing channels, and it is a key construct to understand the so-called "interaction atmosphere". In this research, different approach to dependence are analysed empirically, and a hierarchy of dependence components is built.es_ES
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherAEDEM (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa)es_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMarketing channelses_ES
dc.subjectDependencees_ES
dc.subjectInterorganizational relationses_ES
dc.subjectCanal de distribuciónes_ES
dc.titleLa dependencia en el canal de comercialización: Una jerarquización de sus componenteses_ES
dc.title.alternativeDependence on the marketing channel: A hierarchy of its componentses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttps://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=147345es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


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