español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Historia a ritmo de rap. Una propuesta interdisciplinar para la enseñanza de las Ciencias Sociales y la Educación Artística
Files
1012-3384-1-PB.pdf (753.5Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/5485
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v10i20.1012
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Egea Vivancos, Alejandro
;
Arias Ferrer, Laura
;
Clares Clares, María Esperanza
Date
2017
Palabra/s clave
Enseñanza de la Historia
Música
Formación del Profesorado
Educación secundaria
TIC
History Education
Music Education
Teacher training
Secondary education
ITC
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
[7]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in