español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
The role of management administration to implement key competences in schools: a case study
Files
1008-3379-1-PB_eng.pdf (149.6Kb)
1008-3380-1-PB_spa.pdf (168.0Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/5489
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v10i20.1008
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Hortigüela Alcalá, David
;
Pérez-Pueyo, Ángel
;
Fernández-Río, Javier
Date
2017
Palabra/s clave
Competencias clave
Equipos directivos
Formación permanente profesorado
Metodología
Aprendizaje alumno
Key competences
Management teams
Continuing education teachers
Methodology
Student learning
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 10, Núm. 20, Septiembre 2017
[7]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in