español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 9, Núm. 19, Septiembre 2016
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 9, Núm. 19, Septiembre 2016
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Entorno como realidad de aprendizaje: planificación, organización y desarrollo de salidas escolares en educación infantil
Files
1004-3375-1-PB.pdf (231.3Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/5517
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v9i19.1004
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
López-Ruiz, David
;
Albaladejo-Martínez, José
Date
2016
Palabra/s clave
Entorno
Salidas escolares
Educación infantil
Cultura
Planes educativos
Environment
Field Trips
Childhood Education
Culture
Educational Plans
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 9, Núm. 19, Septiembre 2016
[11]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in