español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 11, Núm. 22, Marzo 2018
View Item
riUAL Home
Revistas Universidad de Almería
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 11, Núm. 22, Marzo 2018
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Fundamentos y características de un modelo inclusivo y de calidad educativa: Comunidades de Aprendizaje
Files
1915-5523-1-PB.pdf (252.5Kb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/5874
ISSN: 1988-7701
DOI: http://dx.doi.org/10.25115/ecp.v11i22.1915
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Domínguez Rodríguez, Francisco Javier
Date
2018
Palabra/s clave
Comunidades de aprendizaje
Grupos interactivos
Aprendizaje Dialógico
Actuaciones educativas de éxito
Learning Communities
Interactive groups
Learning Dialogue
Educative actions for success
Collections
Espiral. Cuadernos del Profesorado: Revista multidisciplinar de Educación. Vol. 11, Núm. 22, Marzo 2018
[8]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in