español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
español
English
English
español
English
Login
xmlui.mirage2.page-structure.toggleNavigation
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Master Universidad de Almería
Máster en Profesorado de Educación Secundaria. Curso 2018-2019
View Item
riUAL Home
Tesis, Trabajos Fin de Master, Grado y Proyectos Fin de Carrera Universidad de Almería
Trabajos Fin de Master Universidad de Almería
Máster en Profesorado de Educación Secundaria. Curso 2018-2019
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Aprendizaje cooperativo como metodología para mejorar la motivación y la convivencia en el aula de matemáticas en contextos multiculturales
Files
TFM_UCLES GARCIA, FRANCISCO.pdf (5.707Mb)
Identifiers
URI:
http://hdl.handle.net/10835/8179
Services
Share
Stadistics
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author/s
Uclés García, Francisco
Advisor/s
González Jiménez, Antonio José
Date
2019
Palabra/s clave
Trabajo Fin de Máster de la Universidad de Almería
aprendizaje cooperativo
motivation
mathematics classroom
multicultural contexts
motivación
matemáticas
contextos multiculturales
Collections
Máster en Profesorado de Educación Secundaria. Curso 2018-2019
[39]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Search riUAL
This Collection
Browse
All of riUAL
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Statistics
View Usage Statistics
Of interest
About the Repository
Copyright FAQs
Self-archiving instructions
Autoarchivo policies of publishers
Indexed in