Show simple item record

dc.contributor.authorBarba Colmenero, Francisca
dc.contributor.authorRobles Bello, Mª Auxiliadora
dc.date.accessioned2012-10-15T18:16:31Z
dc.date.available2012-10-15T18:16:31Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/1680
dc.language.isoeses_ES
dc.publisherUniversidad de Almería.es_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 26 Vol.10 (1), 1 de Abril de 2012es_ES
dc.subjectAtención Tempranaes_ES
dc.subjectDificultades de aprendizajees_ES
dc.subjectDesarrolloes_ES
dc.subjectLenguajees_ES
dc.subjectSíndrome de Downes_ES
dc.subjectEarly Carees_ES
dc.subjectLearning disabilitieses_ES
dc.subjectDevelopmentes_ES
dc.subjectLanguagees_ES
dc.subjectDown syndromees_ES
dc.titleUtilidad del cuestionario CUMANIN para detectar diferencias, en dos grupos de preescolares, dentro de un programa de Atención Temprana.es_ES
dc.title.alternativeUtility of the Cumanin questionnaire for detecting differences in two groups of preschool aged children in an Early Care program.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/ContadorArticulo.php?689es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i26.1496


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record