Show simple item record

dc.contributor.authorPipere, Anita
dc.contributor.authorLepik, Madis
dc.date.accessioned2013-10-31T08:12:45Z
dc.date.available2013-10-31T08:12:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn169-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/2544
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 29 Vol.11(1), 167-192es_ES
dc.subjectCollaborationes_ES
dc.subjectRecognitiones_ES
dc.subjectBeliefses_ES
dc.subjectInstructional practicees_ES
dc.subjectConstructivistic approaches_ES
dc.subjectTraditional approaches_ES
dc.subjectMathematics teacheres_ES
dc.subjectCreenciases_ES
dc.subjectPrácticas de enseñanzaes_ES
dc.subjectProfesorado de matemáticases_ES
dc.subjectColaboraciónes_ES
dc.subjectReconocimientoes_ES
dc.titleJob satisfaction, beliefs and instructional practice: the case of Latvian and Estonian mathematics teachers.es_ES
dc.title.alternativeSatisfacción en el trabajo, creencias y prácticas instruccionales: el caso de los profesores de matemáticas de Letonia y Estonia.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/english/ContadorArticulo.php?782es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v11i29.1562


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record