Show simple item record

dc.contributor.authorPaoloni, Paola Verónica
dc.date.accessioned2015-11-19T13:00:37Z
dc.date.available2015-11-19T13:00:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3787
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Phychology.Número 34 Vol.12(3), 1 de Diciembre de 2014es_ES
dc.subjectAchievement emotionses_ES
dc.subjectPerpectives of studyes_ES
dc.subjectEducational implicationses_ES
dc.subjectUniversityes_ES
dc.subjectEmociones de logroes_ES
dc.subjectPerpectivas de estudioes_ES
dc.subjectImplicancias educativases_ES
dc.subjectUnivesidades_ES
dc.titleEmotions in academic contexts. Teoretical perspectives and implications for educational practice in collegees_ES
dc.title.alternativeEmociones en contextos académicos. Perspectivas teóricas e implicaciones para la práctica educativa en la universidades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.25115/ejrep.34.14082


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record