Show simple item record

dc.contributor.authorRostan Sánchez, Carles
dc.contributor.authorCañabate Ortiz, Dolors
dc.contributor.authorGonzález Carrasco, Mónica
dc.contributor.authorAlbertín Carbo, Pilar
dc.contributor.authorPérez Burriel, Marc
dc.date.accessioned2015-12-11T14:35:33Z
dc.date.available2015-12-11T14:35:33Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn1696-2095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10835/3830
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Almeríaes_ES
dc.sourceElectronic Journal of Research in Educational Psychology. Número 36 Vol.13 (2), 1 de Septiembre de 2015es_ES
dc.subjectAcademic social climatees_ES
dc.subjectEducational qualityes_ES
dc.subjectPsychometric validationes_ES
dc.subjectUniversity contex assessementes_ES
dc.subjectClima social académicoes_ES
dc.subjectCalidad educacionales_ES
dc.subjectValidación psicométricaes_ES
dc.subjectEducación del contexto universitarioes_ES
dc.titleA tool for assessing social climate in university classroomses_ES
dc.title.alternativeLa importancia de los videojuegos en el aprendizaje y el desarrollo de niños de temprana edades_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttp://www.investigacion-psicopedagogica.org/revista/new/index.php?n=36es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.14204/ejrep.36.14075


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record